VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese https://www.mka-drevodesign.cz/
1. Kontaktní údaje
- Michal Kaspřík
- sídlo: Na Návsi 252/86, Ludgeřovice, 74714 (dále jen „adresa sídla“),
- IČO: 73907570,
- DIČ: CZ7707165422,
- Telefon: +420 606 719 929
- E-mail: michal.kasprik@mka-strechy.cz
2. Rozsah platnosti a použitelnosti všeobecných obchodních podmínek
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) podnikatelského subjektu Michal Kaspřík, IČO: 73907570 (dále jen „Prodávající“ nebo „já“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Mnou jakožto prodávajícím a Vámi, jakožto kupujícím prostřednictvím internetového obchodu na adrese https://www.mka-drevodesign.cz/, (dále jen „webová stránka“).
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Podmínkách ochrany osobních údajů, která naleznete na webové stránce.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžu jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Mně a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Mém E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
2.1 Některé definice
- Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
- Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
- Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
- DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů; Jsem plátce DPH,a tak jsou veškeré ceny na méme-shopu včetně DPH.
- Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
- Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží seMnou;
- Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
- Vy jste osoba nakupující na Mém E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
- Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
2.2 Obecná ustanovení a poučení
- Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
- Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
- Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
3. Uzavření smlouvy
- Smlouvu se Mnou je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
- Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Mnou tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
- K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
- Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Do košíku“;
- Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
- Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
- V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Potvrdit objednávku“ Objednávku dokončíte. Stiskem tlačítka „Potvrdit objednávku“potvrzujete Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami. Po stisku tlačítka „Potvrdit objednávku“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Mně.
- V případě objednávky položky vedené – “Na Objednávku” je potřeba kontaktovat prodávajícího na jeho emailovou adresu uvedenou v kontaktech, nebo kontaktním formulářem, domluvit přesnou specifikaci položky a zaslat potřebné podklady pro výrobu. Následně bude prodávajícím vytvořena nabídka s přesnou specifikací a zaslána kupujícímu na jeho emailovou adresu. Zaslaná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
- Ceny v E-shopu jsou základní. Cena uvedená u zboží a zaplacená při objednávce je brána jako záloha. V ceně je základní úprava podkladů pro výrobu, nevyžadující další nakládání nebo úpravu. V případě nestandardních požadavků, složitosti grafiky nebo potřeby úpravy grafických podkladů atd. může po vzájemné dohodě dojít k navýšení ceny. V případě že se cena bude lišit u konkrétního produktu od ceny uvedené, budu Vás kontaktovat telefonicky nebo mailem. V případě navýšení ceny Vám po odsouhlasení bude zaslán emailem odkaz na dodatečnou platbu. Výroba v tomto případě začne až po vzájemném písemném odsouhlasení. A doplacení částky.
- V případě že není potřeba dalších úprav dodaných podkladů a navýšení ceny bude objednávka realizována tak jak bylo uvedeno při objednávce a s podklady poskytnutými v průběhu objednávky. U tohoto zboží zároveň nelze odstoupit od smlouvy, jelikož předmětem je zboží plnění spadající pod plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
- Nenesu právní odpovědnost za loga, obrázky, ani jiný grafický či textový materiál dodaný zákazníkem pro vytvoření nebo úpravu produktů na přání zakoupených přes E-shop www.mka-drevodesign.cz. Za použití, umístění a práva k logům, obrázkům, grafikám atd.. umístěným na výrobku nese plnou zodpovědnost zákazník. Stejně tak jako za pravopisnou a gramatickou stránku textu uvedeného v poznámkách pro úpravu produktů na žádost zákazníka. Před odesláním podkladů se ujistěte že jste oprávněným vlastníkem nebo vlastníte autorská či licenční práva k odeslaným podkladům.
- Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Mi bude doručena, potvrdím zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a faktura formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvořínedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Mnou a Vámi.
- Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudu moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není možné vyrobit, nedodali jste podklady potřebné pro výrobu nebo jsou podklady nevhodné pro zpracování. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžu Objednávku potvrdit, budu Vás kontaktovat a dohodneme se na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Mou nabídku potvrdíte.
- V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
- V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
- V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
4. Uživatelský účet
- Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
- Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
- Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
- Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1 Rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
5. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického právy
- Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu.
- U zboží, které je vytvářeno na přání zákazníka jsou ceny základní. Cena uvedená u zboží a zaplacená při objednávce je brána jako záloha. Podrobnosti viz bod 3. f) těchto obchodních podmínek.
- Celková cena je uvedena včetně DPH, jelikož jsem plátce DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
- Platbu Celkové ceny po Vás budu požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
- Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 3 (tří) pracovních dní. Po této lhůtě může být cena dorovnána o případné zdražení položky na aktuální cenu zboží uvedenou na E-shopu. V případě neuhrazení do tří pracovních dní od dokončení objednávky bude nezaplacená objednávka stornována. O rozdílu ceny díky zdražení nebo stornu objednávky z důvodu nezaplacení Vás informujeme emailem. Objednávka bude vyřízena až po připsání platby na náš účet.
- Hotově za zboží v případě převzetí v sídle společnosti nebo na dohodnutém místě. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
- Na dobírku, a to v případě využití doručovacích služeb Zásilkovna. Cena dopravy je pak navýšena o doběrečné a je součástí Celkové ceny.
- Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
- Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Můj účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
6. Doručené zboží, přechod nebezpečí škody na věci
- Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 30 -ti dní způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
- Osobní odběr na adrese sídla společnosti nebo na smluveném místě (pouze po předchozí vzájemné)
- Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna
- Doručení prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna;
- Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky a Slovenské republiky.
- Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho náročnosti na výrobu, a na zvoleném způsobu doručení a platby. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru v sídle společnosti Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budu informovat prostřednictvím e-mailu nebo textové zprávy SMS
- Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Mně. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
- V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6. d) Podmínek, nemá to za následek porušení Mé povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Mnou a Vámi. Mi ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodnu odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručím. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
- Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Mi náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašlu na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
- Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6. d) Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Zaručuji, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6. g) Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnostia jiným ujednaným vlastnostem;
- je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím.Pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci jsou dostupné na webové stránce v sekci Návody;
- je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
- množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat;
- je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu;
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
- Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
- V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7. a), můžete Mi takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Mou adresy uvedené u Mých identifikačních údajů, případně osobně na adrese uvedené v článku 1. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Mé strany, který najdete na webové stránce.
- Při uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Mého souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
- Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
- na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
- na odstranění vady opravou Zboží,
- Pokud by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
- Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
- Dále máte právo na:
- přiměřenou slevu z Ceny; nebo
- odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
- odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
- se vada projeví opakovaně,
- je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
- je z Mého prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
- Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
- V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
- Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním.
- Při uplatnění reklamace Vám vystavím písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
- datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
- co je obsahem reklamace;
- jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
- Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
- Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytnu Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace Vás budu informovat e-mailem a vydám Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Mi původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradím Já.
- V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
- V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
8. Odstoupení od smlouvy
- K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Mnou a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
- V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. Toto se týká pouze zboží uvedeného skladem bez možnosti jeho změn či úprav.
- Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Mé adresy uvedené u Mých identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Mé strany, který najdete na webové stránce.
- Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku. V tomto případě mimo jiné i například, zboží, které bylo vyrobeno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
- Lhůta k odstoupení dle čl. 8. b) Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Mi v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
- V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8. b) Podmínek jste povinní Mi Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží keMně. Vy máte naopak nárok na to, abych Vám vrátil Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsem pro dodání Zboží nabízel. V případě odstoupení z důvodu, že Já porušíme uzavřenou Smlouvu, hradím i náklady spojené s navrácením zboží ke Mně, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsem při dodání Zboží nabízel.
- V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený při odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržím, nebo Mi prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět. Zboží Mi prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
- V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8. b) Podmínek Mi však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsem Vám ještě nevrátili Cenu, jsem oprávněn pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
- My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsem oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
9. Řešení sporů se spotřebiteli
- Nejsem ve vztahu ke kupujícím vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
- Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuji prostřednictvím elektronické adresy michal.kasprok@mka-strechy.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašlu na elektronickou adresu kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
10. Závěrečná ustanovení
- Pokud Můj a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
- Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budu doručovat elektronickou poštou. Má e-mailová adresa je uvedena u Mých identifikačních údajů. Já budu doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste Mě kontaktovali.
- Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. Já jsem však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenesu odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, mám Já i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
- Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Mě, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
- Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.7.2023